Skip to main content
Instrumente de accesibilitate





Ghid Utilizare Aplicație Angajator

Echipa REGES-Online invită reprezentanții instituțiilor publice, unități bugetare, specialiști HR și IT vineri 11 Iulie 2025 ora 10:00, la o nouă ședință online dedicată sistemului RegesOnline.

Agenda întâlnirii: 
1. Cum creăm cont și cum îl activăm; 
2. Cererea de acces la registru, reprezentanți legali/împuterniciți; 
3. Delegarea și delegații; 
4. Elemente specifice de diseminat pentru instituții publice, unități bugetare; 
5. Transferuri si Detasari 
6. Sesiune de întrebări și răspunsuri. 

Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare. Link de conectare: https://youtube.com/live/Gg0q6Mxra_g?feature=share

Inregistrarile sedintelor anterioare le regasiti aici https://www.youtube.com/watch?v=LIKJEP6KFEE&list=PLpqSMiGqy3ZGZbyXWaIbFDfUH246ZjY-l&index=3

Scurte materiale video de instruire regasiti aici: https://www.youtube.com/watch?v=2116X2rtylE&list=PLpqSMiGqy3ZFAijRX02yGo59sE9aNZf1o