Contracte /Suspendare /Încetare
Funcționalitatea „Încetare suspendare” este utilizată atunci când perioada de suspendare a contractului se încheie înainte de termenul inițial sau la data planificată, iar contractul reintră în stare activă.
Această operațiune se realizează în doi pași: Selectare contract și Sumar.
1. Selectare contract
- 
Se afișează lista cu contractele aflate în stare „Suspendat”. 
- 
Utilizatorul poate filtra rezultatele folosind: Nume salariat, Prenume salariat, CNP/NIF/Altul, Număr contract, Dată contract. 
- 
Se bifează contractul vizat și se apasă „Înainte” pentru a continua. 
2. Sumar
- 
Se completează Data încetare suspendare – data la care salariatul își reia activitatea. 
- 
Se afișează toate informațiile relevante despre contract și salariat: nume, CNP, tip contract, normă, repartizare timp muncă etc. 
- 
După verificare, se apasă „Transmite” pentru a finaliza încetarea suspendării.